Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Monday, September 7, 2009

aku dan peperiksaan upsr

Esok aku akan menduduki Peperiksaan UPSR. Pelbagai perasaan yang terjelma dalam diriku; takut, risau, penat, letih. Mujurlah ayah, ibu dan adik2 berada disamping aku.




Berbuka puasa;


  1. Jumaat, kami sekeluarga sempat berbuka puasa umah Amo, Udo Ajin kek kg Tengkek.

  2. Sabtu, kami sekeluarga berbuka puasa dan mohon doa restu Uwan Tanjong, pak Adi dan keluarga.

  3. Hari nii......rasa tak berapa selesa. Mungkin aku risau ke.

Mudah-mudahan aku akan dapat jawab soalan peperiksaan yang bermula jam 8 pagi esok dengan tenang dan diberi kelapangan serta kesihatan yang baik, amin....


Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?