Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Sunday, March 21, 2010

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010

Yezzz! Akhirnya pesta buku kembali lagi. Walaupun rombongan sekolah pada hari Khamis, tpi aku da pergi dlu. Haha. Byk jgak duit yg dah hbis akibat sikap aku yg tergila-gila buku n pemboros ini. Kebanyakan buku yg aku beli berasas kan komik yg bes seperti 'Showtime!, Under 18: End Of Fear, Wasabi Reset n Lawak Kampus: Teamwork'. Nie la buku yg akn aku baca walaupun ada beli buku latihan n rujukan, tpi aku rasa x bes nak bce bku2 yg mcm 2. Pas 2 bku tentang agama pun aku beli mcm 'Cerita Dari Mekah'. De lagi bku yg lain tpi da lpe tjuk. X pe. Kjap lagi g selongkar plastik2 yg mengandung kan bku itu. Haha
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?