Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Sunday, December 5, 2010

Holiday At Pulau Langkawi

Sudah seminggu x usik mouse sbb keluar rumah. Pergi mane? Aku selamba manjwb dgn sopan santun 'Lankawi'. Terkejut beliau. Haha. Mule2 jemput k ngah kt LCCT yg bru pulang dri Sabah dan terus menuju ke destinasi hari tu jgk.

Selasa-Kami( keluarga aku dan fsmili ckgu Napisah ) tiba di Kedah. Aku langsung x sedar sbb slalu tido dlm kereta. Hehe. Menuju ke jeti dan beli tiket tros. Aku da x sbar smpai org yg beratur pun tolak mcm tolak habuk je. imaginasi budak2. Smpai Langkawi dlm pukul 12 tengah hari. Check in di Bay View. Perkara pertama bila msok bilik ialah aku tros tido. Penat tido dlm kete.

Hari lain pulak diisi dgn xtvt yg best belaka spt naik Cable Car, pergi Galeri Perdana, mkn, tido, tgk tv, berjln dan sebagai nya. Pd mlm nye, kmi bersiar-siar di Dataran Lang. Abg Farhan semoat tolong segerombolan awek2 yg cun kot sbb gelap. Nombor je lpe ambik.

Lepas meninggal kan Langkawi, kami bermlm di Swiss Inn, Sungai Petani, Kedah. Rilek untuk sehari dua.

Kemudian ke Swiss Garden Damai Laut, Perak. Hotel ni lawa, cantik, terpesona dan memikat ramai org puteh yg kaya ke sini. Tidak terkecuali aku.

Pulang ke rumah. Rse rindu betul dgn rumah.

Hari ni aku sekeluarga pulang ke kg krn atam pindah. Stay kt kg. Aku dgn kuat angkat brg2 yg sgt berat spt habuk, air dan mcm lgi.

p/s : gud luck kak anim!
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?