Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Wednesday, March 30, 2011

Kami Mahu PJ !

Perasaan x puas hati menyelubungi diri. knpe la x pj ? aku rse mcm myt hidup kalau x pj. aku x boleh hidup tnpe pj. aku x puas pj kalau main bola, aku x dpt jd penjaring. arrghhh !(mcm ayt cinta je) Dlm kelas, aku seorang diri membuat mogok waktu ICTL, mengajak ckgu Nor Aziah bwk kami pj. bgaikan pejuang peminat seorang peminat fanatik malaysia, aku hanya duduk diam. ckp ckgu x boleh langgar. 2 pesanan sunny kt aku.
Ptg, aku dgn sukarela tlg ckgu Masri jual bku Sewangi Ambar Kasturi 3 & 5. aku dgn muka yg x malu bersma Zahir, mem'promote' buku nie. org xde penglaman mmg la mcm nie.


"pak cik, nie buku yg terbaru. (sambil menunujukkan SAK 5).

yg nie plak yg terlama. (sambil menunjukkan SAK 3)


Haha. terserlah ketidaktahuan Nazmi dlm bisnes. aku, Zahir, Hakim, Hider, Zubair meninggalkan Nazmi jge gerai smentara kami men bola sepuas-puasnya. (episod balas dendam)


Buku SAK yg laku

-SAK 5= 4 buah buku

-SAK 3= ILEK !

Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?