Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Thursday, August 23, 2012

Salam Aidilfitri.

Hai.

: : Pak cik ni dah pencen ke? Aisey, rindu la nak dengar suara dia. : :



 Ayah aku cakap; Bermula dari solat asar hari terakhir ramadan, semua roh-roh orang islam dibenarkan 'pulang' ke rumah sehingga waktu solat subuh 1 Syawal. Jika ada ahli keluarga yang mendoakan mereka, mereka akan pulang dengan muka yang ceria tapi jika tiada yang mendoakan mereka, maka pulanglah mereka dengan muka yang masam. :)


Firstly aku nak ucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri kepada semua mengenali diri ini, readers blog aku, cikgu-cikgu, pak cik dan makcik dan semua umat Islam di dunia. Dan aku minta maaf kalau aku ada buat salah secara sedar atau tak sedar. Aku tau aku ni kalau bergurau agak kasar tapi aku tak berniat pun. Halalkan segala makan minum dan juga hutang-hutang. Hehe.

Maaflah, aku ucapan ni agak terlewat sebab aku sibuk nak mengumpul duit raya sebanyak yang boleh. Hari lain tak dapat duit free kalau datang rumah orang. :p

Tapi kena ingat, tujuan beraya rumah orang bukan untuk duit raya semata-mata. Tapi untuk mengeratkan silaturahim. Ingat tu! Budak-budak kecik sekarang datang rumah tau nak duit je. -_____-"

Selamat hari raya semua. :D
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?