Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Tuesday, October 16, 2012

Bye Form 3 Textbooks



Hai.

Finally, PMR is done! Congrats to all form3 and we can have a rest and enjoy now!


I am officially 'free' now since 15 October 2012. Haha. Dah lama betul aku tak update post baru. Kalau tak silap aku, dah sebulan aku tinggalkan blog aku ni keseorangan. Sorry bloggie, aku sibuk la nak buat preparation untuk PMR. Sekarang, boleh la aku mulakan balik kerja-kerja ber-blog-ing ni. Yeah! 


Tapi kami semua kena hantar buku teks form 3 pada esok harinya, Selasa. Mula-mula aku rasa suka betul. Ye la, lepas ni tak payah lagi tengok buku teks. Haha. Tapi masa aku kumpulkan balik buku teks, aku rasa sedih lak sebab kena pulangkan balik buku ni. Ye, aku tau buku ni hanya pinjaman tapi aku rasa aku dah banyak luangkan masa dan kenangan dengan buku-buku ni semua. Nak buat macam mana, nak tak nak kena jugak pulangkan. 



Buku aku semua cukup! Haha. Bangga seyh



This shelf will definitely miss you guys.



Terjumpa getah ni masa cari buku teks. Teringat dulu-dulu, lepas kelas petang main ramai-ramai. :)



In the process to find my text books.



Aku K001. Depaaaaaan sekali. Haha



A few of my exercise books and papers. This is only 'few'. lol



Tali beg ni dah putus. Terima kasih sebab dah berbakti dengan aku dari awal tahun. :)



And this cute purple file. I'm so sorry because I put so many papers inside you that make you 'fat'. Don't worry, I'll make you 'slim' again. :)


Honestly, aku tak pernah rasa sedih nak pulangkan buku. Selalunya, aku suka hati. Haha. Apa-apa pun, terima kasih kepada buku teks yang telah bersama aku dari awal tahun. Maaf juga kalau ada muka surat yang konyok, cover depan dah koyak, kadang-kadang tu aku ada jugak menduakan kau dengan Twitter, FB, game tapi korang steady je dalam almari. Thanks guys. You're the best!

I don't believe that I would say this but somehow I miss to sit in the class and learn, have fun, make noise and do everything together. :')

Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?