Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Thursday, February 18, 2016

Me iz back

Assalamualaikum.                     and hi.



After a long long time, I'm back.



Sedar tak sedar, dah dekat setahun aku biarkan blog ni keseorangan kesepian kesejukan kerinduan. *over*  And I have a lot to tell seriously. Kalau aku rajin aku tulis banyak banyak hehu.

Masa ketiadaan aku menulis blog, aku sebenarnya sedang berevolusi. Daripada muka innocent kulit licin sekarang sudah mula ditumbuhi bulu bulu yang semakin hari semakin lebat. Suara pun semakin garau ( sebab sakit tekak sekarang ) 

okay dah habis idea --------------------------------------------------------------------------------------------------




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


okay dapat dah.

Aku sekarang student Architecture dekat UiTM Seri Iskandar.  Nanti aku sambung cerita okbye










p/s: cuti sem tinggal lagi seminggu *crying inside*
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?