Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Thursday, February 25, 2010

Meyuarat PIBG SK Serting Felda

Ari Khamis 25 Febuari
Pe kene mengena mesyuarat kali nie dgn aku?? Bagi murid2, mesti x de punye. Tpi aku kne datang sebab nak ambik hadiah kecemerlangan UPSR tahun lalu walaupun aku x datang pagi tadi ke sekolah akibat demam yg terlalu kuat. Lepas makan ubat bru rse ok.

Sementara menunggu ibu n ayah pulang ke rumah pada pukul 12, aku pun ambik peluang untk main game bola PS2 iaitu Wining Thunder. Tpi x semudah itu. Aku muntah beberapa kali pagi 2. Sungguh seksa. Bila ibu n ayah dah pulang, aku terus gosok bju, makan dan solat.

Rasa gembira bila dapat jmpe kawan2 kat lme. Tpi de yg x tegur pun. SUNGGUH SOMBONG!! Lepas 2 duduk kat dewan sementara menunggu aturcara untk ambik hadiah. WAU!! SUNGGUH LUMAYAN!! Kalau dapat sijil dgn duit 2 dah biasa tpi nie JAM TANGAN!! SUNGGUH CANTIK!! MARBELOUS!! Haha!! Kalau x silap jenama CASIO.

TAHNIAH KEPADA YG BERJAYA.

Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?