Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Wednesday, February 10, 2010

Sukantara SMK Seri Jempol

Ari Rabu,10 Febuari ada sukantara. Aku masuk perbarisan sebab x datang masa pemilihan. Masa acar lari 4x100m sekolah aku menang. FUHH!! Power 2. Masa tarik tali pun ok gak. Cikgu2 menentang penjaga yg hadir tdi tpi cikgu kalah. X pe la. 2 belum masa cikgu2 rumah sukan berlari dalam acara 6x50m. Cikgu Khairul, Cikgu Amba, Cikgu Faezah dan Ustaz Asri.(lain2 x ingat la. sorry) Laju ustaz lari. Bak THE FLASH!! Steady la PUTRA!!

Tpi masa penyampaian hadiah amat menyadih kan sebab rumah sukan aku(PUTRA) dapat nombor 3. RUMAH SATRIA KEREK JE 2!! Laung budak2 rumah aku.

TAHUN DEPAN AKU AKAN MENUNTUT BELA!!

Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?