Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Thursday, October 20, 2011

Pahit Getir Final Exam

Lolololololo. So happy final exam sudah habis! Let's shout to release your tension! C'mon!

Huarghhhh!

Tak berani nak tunjuk muka aku masa menjerit. Karang, risau reader terkejut pulak. OK, kembali ke tajuk sebenar.

Soalan final exam. Ahh, tak payah cakap la. Gerenti la tahap gila-gila babun untuk yang malas baca buku. Nasib baik la aku tidak di golongan yang macam tu. Dan nak tau target aku kali ni? Aku target 8A1!

Whatta fish?! Yeah, whatta fish! Memang aku target tinggi-tinggi. Yela, nanti kalau sikit je A, kena turun kelas. Apabila turun kelas, tiadalah kelas Muzik. Nooooooooooo! Aku akan bertahan kat kelas aku. Harap-harap dapat 8A1. Aminn!

Lagipun, boring la bila tengok takde langsung budak lelaki dapat cabar budak perempuan. Dan kalau dapat 8A1 atau 7A, aku mungkin dapat beli BlackBerry dan pergi jalan-jalan di Singapura! Wohooo!

Aha! Dan aku takkan putus-putus support Negeri Sembilan untuk sampai final Piala Malaysia dan jadi juara Piala Malaysia 2011. Hobin Jang Hobin!


Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?