Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Monday, January 4, 2010

Aku dah Tingkatan 1, SDAR Seri Jempol


Ari nii aku masuk tingkatan 1 di SMK Seri Jempol. Memang jauh beza ngan sekolah rendah dulu. Setakat nii aku memang seronok betul. Aku jadi lebih bersemangat. Sepanjang minggu ini bermula dari ari nii aku sedang mengikuti Minggu Suaikenal Pelajar Tingkatan Satu.
Pertama kali aku mengikuti perhimpunan rasmi sekolah. Dapat lihat guru2 baru kami. Dan terima kasih kepada kaunselor sekolah Puan Norafiza dan Encik Asri. Minggu orentasi telah banyak memberi info baru tentang sekolah.
Persatuan: Perlancongan
Unit uniform: Pengakap
Permainan: Catur
Rumah sukan: Tak pasti laei.....
Esok aku ada mesyuarat rumah sukan. Ini yang tak sabar nii......


Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?