Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Friday, January 29, 2010

Hari Yang Ada Pelbagai Rasa

Ari Jumaat 29 Januari, boleh dikira sebagai hari yg aku dpt pelbagai rasa seperti geram, marah, x puas hati, sedih dan sebagainya. Wuih!! Semua nya negatif!! Agk2 la skit ari Jumaat nie. Tpi, yg menjadi punca nya ialah aku termuntah dalam perjlan ke sekolah. Aduh!! Kcau btul la!! Time aku nak ke sekolah pulak la aku nak muntah. Tadi x nak pulak nak muntah. Tapi aku bersihkan segala kesan muntah yg akan berbau @#$%^!! Nie pun ok la daripada terbau kat kelas nanti. Lepas basuh aku terus kering kan kat dalam bengkel. Ble dah sudah orang baca Yassin, aku terdengar Cikgu Affendi nak pindah. Larh!! Kenape la x nak buat la kenduri dulu ke nie terus nak pindah. X pe la. Aku nampak ade budak pompuan yg nangis tpi form berape ntah. X pe la. Jangan nangis lagi ye, muke buruk la. Haha.

p/s:@#$%^ bermaksud busuk. Jangan salah faham ye??
(mcm la ade orang yg nak baca)
Suke? Meh Like sini :)

4 comments:

  1. patutla aku nmpk ko kat kelas pagi tadi..ingatkn ponteng perhimpunan :p

    ReplyDelete
  2. Patutla ko menghilangkan diri tadi hampeh ko

    ReplyDelete

komen ?