Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Wednesday, January 20, 2010

Merentas Desa SMK Seri Jempol

Ari nie bersamaan ari Rabu, 20 Januari, aku de pertandingan merentas desa. Rasa xcited sgt nak lari. Walaupun aku de buat latihan kat sekolah pd ari Isnin,Rabu n Isnin balik, aku dah mle suka ntuk berlari. Best!! Tpi kli nie rasa penat sikit berbanding ari yg lpas. Mgkin sbb aku dpt nombor 1 kot. Hehe.

Ingat kan aku kne lalu trek laki yg sungguh jauhhhhh. TPI X SEMUDAH ITU!! Aku dpat lalu jgak trek pompuan. Bukan aku sorang je tpi bebudak menengah rendah. Tengah syok aku jalan2 smbil berborak pasal Miley Cyrus, lalu pulak awek cun. Aku trus bersemangat ntuk meninggal kan crita itu dan mengejar beliau. Dan crita itu tergantung begitu shj. Aku dpt berlari bersma. Apakan daya aku nie sorang insan yg lemah. Dia trus berlari meninggal kan aku.

Aku rehat kjap bersma KIT KAT n 100 PLUS. Ble dah beres makanan aku, maka beres lah masalah aku. Aku trus berlari sepantas THE FLASH n trus berlari dgn pantas. Tiba2, tayar aku pancit lak lalu meletup. Aku tercampak jauh dri tmpat kejadian yg jauh nye cme 2 meter. Aku trus bangun ntuk menang n trus berlari. Akhir nya aku hnya dapat nombor 90. Kira ok la 2.

Ble mse penyampaian hdiah, rumah PUTRA(kuning) dapat memenangi kategori laki n pompuan tahap menengah rendah. Dan yg paling menggembira kan, rumah PUTRA telah menjadi JOHAN keseluruhan. TAHNIAH KPD RUMAH PUTRA!! TRUS BERUSAHA!!


Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?