Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Tuesday, May 10, 2011

Pertandingan Koir Peringkat Daerah 2011

Alhamdulillah aku terpilih masuk team koir yg lwn kt SMKBK(model khas). Xku sangka yg aku boleh terpilih. Nasib baik aku nyanyi betul2 masa pemilihan.

Peserta laki2 yg terpilih
-Azhan ( nama aku mesti atas. hehe )
-Hakim
-Hafiz
-Fazli
-Azeerul
-Hazim
-Suhaimi

Peserta pompuan yg terpilih
-Aishah ( conducter )
-Leeza
-Azziera
-Fatihah
-Shushahira
-dan ramai lg pompuan ( mls nk tulis )

7.00-7.30 am = Kami berkumpul di kantin sebelum bertolak. Yg pastinya, aku xdpt nk pj. Heish !

7.50 am = Sampai. Ramai yg yg belum hadir. Kami antara yg awal dtg. Tanda nk menang nie !

8.15 am = Koir sek ren

8.45 am = Koir sek men. Giliran kami yg ke-6. Disebabkan beberapa sekolah tarik diri, kami giliran ke-5. Try to do our best !

12 pm = Acara kemuncak. Penyampaian hadiah. Kami menang no 1. Yeah !

Koir peringkat negeri di Gemas pd 19/5/11. Cikgu Rosli nk buat pemilihan balik. Terpaksalah aku keluarkan suara mcm Mawi. Cis !



Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?