Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Friday, May 27, 2011

....

Best bce post baru kwn aku. Di sini aku nak terangkan beberapa perkara yg mungkin aku atau kau salah faham.

1. Aku x berkomplot dgn laki2 di blkg.

'Mungkin kau ada nampak kitorang budak perempuan ni 'passing-passing' kertas. Well, yang kau nampak tu budak depan je. Yang dekat belakang belah kanan kelas tu ada kau nampak? Melainkan kau pun berkomplot dengan diorang.'


Sis, kau pun tahu kan kedudukan aku jauh dari diorang. Knp nk ckp aku komplot ?



2. Aku x tunjuk baik, cuma jalankan tugas sbgai seorang pengawas.

'Jangan tunjuk baik sangat lah kawan.'


Tunjuk baik ? Knp ? Slma ni aku jahat sgt ke ?



3. Aku mengaku.

'Kau kutuk kitorang. Hakikatnya kau tengah mengutuk diri kau sendiri. Sebab kau pun pernah jugak meniru.'


Yes. Aku pun pernah meniru tapi aku x buat lg. Sblum mid-year tahun lepas lg aku da berenti. Maybe aku kutuk aku jgk tpi jujur aku da insaf. Jgn ingat perangai aku x elok, ko boleh ckp aku meniru. Sejahat-jahat aku nie, aku jujur jgk dlm exam.



p/s : kalau sume paper penting beliau nk tiru , parah la hidup. kalau aku tengking pun , beliau ada nk insaf ? aku pun ada hati dan perasaan la. kalau aku x de sume ni , da lme aku bg tau ckgu. lg pun, cbe fikir dari segi positif.

Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?