Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Sunday, May 29, 2011

Ultraman vs Bola



Cuti bermula. Xtw nak buat pe. Da muak men gme dota. Klo men je mesti aku yg mng. Hehe. Well, aku da pro dgn bantuan spupu.




dota all-stars

Bkak ps2 plak. Adik aku asyik men gme digimon. X bes langsung. Dan terus aku teringatkan gme otromen yg pernah tersenarai dlm gme feveret aku.



antara otromen2 yg pernah muncul kt tv. otromen tiga - my feveret otromen !


Pg td terlepas perlwnan penting antara Man U dgn Barca untuk merebut Piala Liga Juara-juara. Lg pun terlalu ngantuk untuk bangun smpai pukul 3 pg. X pe lah. Mlm nie ada ulangan. Aku akan pastikan aku menonton balik tanpa gangguan. Yeah !



spe menang mlm pg td ?




otromen pun minat bola jgk ?



Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?