Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Saturday, July 7, 2012

Kenduri Tahlil Arwah

Hai. Jumaat malam Sabtu, keluarga sebelah ibu buat kenduri tahlil arwah kat rumah aku. Dan disebabkan aku tak ada banyak masa, aku akan lebihkan letak gambar. Kata orang, sekeping gambar menceritakan banyak benda.
Petang Khamis, orang taman datang tolong pasang khemah 


 Khemah lagi satu


 Pokok yang ayah tanam patah-patah.



 Hadiah pertandingan mewarna


Eh, hehe







Ramai jugak yang datang malam tu. Makanan pun banyak. Dalam pukul 10.30pm, aku dengan sepupu aku pergi basuh pinggan sampai pukul pukul 00:00am. Tangan memang kecut tapi best sangat. 

 Her name is Zulaikha and she can speak English very well!


 Her brother, Torriq


Cute siblings. >,<

Pagi tadi bangun terus kemas khemah sebab ada orang lain pulak nak buat kenduri. Pukul 1pm baru selesai. Then, sambung kemas rumah pulak. Maaf cikgu tadi tak datang kelas. 


Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?