Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Friday, June 29, 2012

Pelanduk Dua Serupa 2

Hai. Hari tu dah tengok Pelanduk Dua Serupa kan? Ha, ada lagi. Kali ni aku nak tunjukkan lagi muka yang serupa. Dan kali ni muka cikgu aku sendiri.

Walla!

Serupa tak? Sebelah kiri tu Kaunselor sekolah aku dulu. Dia ni kalau bab-bab buat pelajar menangis, sekejap je. Pandai ustaz ni psiko budak. Namanya Ustaz Asri. Pelajar biasanya panggil dia ustaz dan cikgu ni antara guru feveret pelajar dulu. Dia amat la sporting dengan pelajar. Tapi sekarang dia dah pindah. Ke sekolah mana entah. Aku lupa la.

Yang sebelah kanan tu penyanyi Black Eyed Peas. Namanya Taboo. Kalau dia nyanyi, memang best la. First time aku perasan muka diorang serupa masa aku aku tengok MV Can't Get Enough - Black Eyed Peas. Dah tengok? Serupakan? Note, MV ni dibuat kat Jepun seminggu sebelum negara matahari terbit tu dilanda tsunami.

Ok. Cukup tu. Nanti aku post lagi. Jangan risau. Banyak lagi menanti

p/s; Aku post benda ni untuk suka-suka. Maaf kepada yang tersinggung
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?