Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Wednesday, September 7, 2011

The Best Koko Ever !

Ini bukan kisah buah koko, bukan kisah kokosongan tp kisah tentang kokurikulum. Sebnarnye maleh nk tulis kt tajuk. Panjang sgt nk taip.

Rabu, bulan Syawal, koko kembali. Aiseyyy. Ni yg x syok. Kne ddk skolah smpai ptg. Dan koko kali ni berbeza sgt. Bukan kasi ceramah tp diadakn permainan tradisional. Wahh ! Mungkin krn form 3 n 5 nk guna kelas. Nk study kot.

Aku terpilih main galah panjang untuk kelas. 5 orang wakil setiap kelas. Team aku ialah aku sendiri, Khairul, Hakim, Haqimie dgn Zahir. Mse turn kteorg jge, aku dok luar. Tgk je sbb yg kne menjge hanya 4 org. Bila turn kteorg lari, aku cme jln smpai setengah. Wehh, lepas smpai hujung walaupun berjalan. Nk balik 2 aku lari sket, tp apkn dya aku sbgai manusia lemah, aku 'mati' jgk. Tp team aku msok final.

Final, aku buat betul2. 2krk lwn 2a yg meminjam 2 player kami, Hider dgn Syafiq. Entah mcm mne Hider boleh lepas. Jd kelas 2A dpt mte. Time kteorg lari, aku sempat smpai belakang dan tinggal hanya seorg shj yg perlu lepas, Syafiq tp x smpt brek. Cehh !

Tp aku puas hati walaupun tmpt ke-2. Hrp2 la koko setiap minggu mcm ni.
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?