Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Wednesday, September 14, 2011

Huh! Egonya Aku!

Moshi-moshi sekalian reader! Harap semua kali ni jaga kesihatan. Cikgu aku cakap sekarang musim demam. Walaupun nampak macam saranan budak-budak tadika Kemas, tapi ni kenyataan.

Alahai! Tak sangka boleh jadi sampai macam ni! Tulah Azhan, terlalu ikutkan perasaan. Aku dah cuba kawal, tapi aku tak boleh. Aku nak sangat dengar suara dia panggil nama aku. Heh! Benda macam tu tak akan berlaku. Mesti perasaan anti-Azhan dah makin menebal kt diri dia.

Trimas budak! Dengan gambar kau ni, dah wakilkan aku untuk ucap perkataan bermakna. Secara tak sengaja aku tak perasan dia waktu petang yang tragis tu. Serius! Tak tipu punya.

Kalau la aku dapat borak-borak dengan kau macam dulu, kan best.Kalau la aku tak buat semuanya jadi macam ni. Tapi semuanya bermula dengan perkataan 'kalau'. Bila difikirkan sekali-sekala, best jugak jadi macam Amirul. I mean, everyone like him.
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?