Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Saturday, December 31, 2011

Tata Cuti~

Hai.

Disebabkan cuti hampir habis, perasaan berdebar-debar nak ke sekolah tu memang ada kat dalam diri aku walaupun dah 2 tahun masuk sekolah menengah. Tak tau sama ada berdebar nak jumpa kawan-kawan atau nak menghadap buku 7 jam. Tapi yang penting, PJ! Memang tak boleh ditahan lagi kesabaran untuk menyepak bola. Bagi aku, dapat sepak bola dapat hilangkan stress.

Masa lapang, aku akan baca balik post-post aku. Oh my card! Ayat aku totally berubah. Punca? Maybe sebab menghadap komputer 6jam untuk siapkan karangan. Mungkin ayat aku tidak menyentap jiwa, tapi aku berjaya siapkan jugak.

Oh, Aleeza. Hope you can find friends in Sabah! Chill ok!
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?