Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Sunday, January 1, 2012

Yeah! Its 2012!

Hai.


Maaf. Post ni sepatutnya di publish semalam tapi disebabkan aku ada job iaitu menemuramah SNSD ataupun Girls Generation, terpaksa di tangguhkan dulu. Menurut kumpulan itu, mereka tidak menggunakan sebarang akaun Facebook mahupun Twitter. Jika kalian jumpa, itu semua palsu. Blog? Lupa tanya la. Hehe.

Tapi bukan itu agenda utama post ni. Kepada yang diluar sana yang mempunyai masalah, chill la! Sekarang 2012!

Dan tahun baru, aku ada azam baru;

  • Mempunyai muka seperti Aaron Aziz, no pimples!
  • Buang sikap pemalas baca buku. C'mon la, PMR kan?
  • Cuba mewakili sekolah dalam bola sepak, kalau dapat.
  • Cuba untuk mendapat 8A dalam semua ujian mahupun peperiksaan.
  • Try to do my best for PMR, straight A's! Insyaallah.

Di sini saya nak ambil kesempatan untuk meminta maaf kepada semua yang mengenali saya jika ada saya terkasar bahasa, terkasar perbuatan ataupun segala-galanya yang kurang. Insyaalah, akan saya tingkatkan lagi kelemahan yang ada. Mana yang jauh dieratkan, mana yang kurang ditambahkan dan mana yang tak paham bahasa ditamparkan.

Mungkin juga selepas ini aku jarang nak update blog tapi aku pastikan yang blog ni terus 'hidup' dengan post-post akan datang. Conclusion, stay happy and don't too stress. Stress makes your face full of pimples.
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?