Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Friday, January 13, 2012

Tahun Ini Saya 15 Tahun, Harap Maklum.

Yarh! Setelah sekian lama meninggalkan komputer berseorangan hampir 2minggu, kini aku pasti menjahanamkannya. Jahanam? Agak ganas. Tukar. Memusnahkan. Ok?

Sedia maklum, sekarang aku 15 tahun. Dan secara jujurnya, aku masih tidak bersedia menghadapi PMR. Tapi, aku sedang mengumpul kekuatan rohani, fizikal mahupun batin untuk menghadapi PMR dalam bulan 8 gamaknya.

Jadual kelas dan bertukar 2 kali walaupun baru 2minggu sekolah. Entah apa sebabnya, asyik ditukar. Tapi apa aku peduli, yang penting sekarang, kenapa Negeri Sembilan seri 2-2 dengan Selangor? Ha, ni yang tak boleh tahan ni. Boleh hilang feel nak belajar tapi aku cepat-cepat kikis sikap malas kat dalam diri ni. Tak nak macam dulu, dah nak exam baru menghadap buku. Tak. Perkara tu tak mungkin berlaku.

Tadi, ada kelas Math tapi cikgu balik awal sikit. Ada hal. Ohoi, riang ria kelas jadinya. Yang bawak netbook cepat-cepat keluarkan. Kalau ada hard disk dengan pendrive pun nak keluarkan. Yela, masa tu la kita nak bertukar-tukar lagu mahupun movie-movie terkini. Lepas tu, sesi pembersihan kelas bermula.

Yang lelaki ni pulak, main badminton lepas solat. Walaupun angin agak kuat, tetap kami terus berlatih untuk terpilih dalam mewakili sekolah dalam selection Selasa nanti.Yela, dah tengok Chong Wei menang lawan Lin Dan, siapa tak semangat?!
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?