Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Saturday, January 28, 2012

Merentas Desa

Hai.

Minggu lepas, pertandingan merentas desa diadakan. Morning assembly, cikgu cakap pelajar boleh balik rumah pukul 12. Macam biasa, pelajar akan bertepuk tangan tanda setuju 100% dengan perkara itu. Dan mesti sampai sekolah sebelum 2 petang. Aku? Macam mana nak balik rumah. Rumah aku jauh. So, aku stay la kan sekolah sampai pukul 2.

Mula-mula, memang la rasa nak lari. Aku target paling kurang dari 30-40. Tapi keadaan tak mengizinkan, kaki aku sakit. Terpaksa aku buat tindakan drastik iaitu berjalan sepanjang trek merentas desa. Nak buat macam mana lagi. Takkan nak paksa jugak kot?

Oh, Hider sekarang dah 15 tahun. Hepi besday brader!

p/s; pemilihan badminton, aku tak terpilih. Zahir sorang je terpilih
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?