Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Saturday, March 24, 2012

Hello?

Hai.

Dah lama betul aku tak update blog. Orang yang datang jenguk pun dah boring dengan background biru. Lagi-lagi pulak dengan gambar aku makan aiskrim. Tiada masalah. Aku akan tukar secepat yang mungkin tapi sekarang jadual aku memang pack. Bawah ni senaraikan pertandingan yang join.


  • RHB Mighty Mind - 24/3
  • English Drama - 28/3
  • Bola sepak.( kalau aku terpilih la) - 4/4
  • MTAQ (Nasyid) - 7/4
  • Choral Speaking - tak ingat tarikh
Ha, nampak tak? Jadi maaf la kalau ada yang tak aku buat untuk blog ni. Aku memang sibuk sekarang. Bila balik rumah je, aku terus tidur. Tak kira bila masa, aku akan terus tidur. Untuk Mighty Mind ada 1-2 gambar. Nanti aku upload.

Dan aku cerita kan sikit-sikit apa yang dah jadi selama aku menghilangkan diri.

  • Sir Jaib dah tak ajar kitorang lagi. 
  • Hari Rabu ada Teknik Menjawab Sains
  • Latihan drama
  • Latihan nasyid
  • Suntikan untuk tingkatan 3
  • Mesyuarat PIBG
Masa kena suntik, aku rileks. Siap tutup mata lagi. Dan aku tak perasan yang nurse tu dah cabut balik sebab dapat nurse yang molek! Bila keluar, nampak classmates pompuan. Untuk cover sifat kelakian, aku cakap tak sakit pun. Sikit pun tak. Sekarang, dah terasa sakit sikit. = ='

Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?