Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Saturday, March 31, 2012

Watak English Drama - Cindybella : Twilligt Version


Sebelum aku cerita panjang lebar, meh sini aku terangkan apa watak masing-masing

  1. Prince Edward - Hazim
  2. Cindybella - Fara
  3. Daddy - Aku
  4. Martha - Wan
  5. Jessica - Adik aku
  6. FairyGodMother - Aishah
  7. Principal - Shahira aka junior
  8. Guard / guests /students - aku, Iwan, Izatul, adik aku
  9. Props - Nashriq, Izatul
  10. Sorcerer - Bob
  11. Director - Que
  12. Narrator - Mimi
  13. King - Shaiqal
  14. Queen - Azziera
Ok. Dah tau kan? Sekarang aku ceritakan sinopsis cerita ni.

Bella pulang ke rumah daddy setelah mamanya meninggal. Di rumah itu, dia berkenalan dengan ibu tirinya, Martha dan adik tirinya, Jessica yang agak jahat. Di sekolah, dia berkenalan dengan Edward. Kemudian, dia menari dengan Edward sebelum Edward bertukar menjadi serigala jadian. Rupa-rupanya Edward dah kena sumpah dengan ahli sihir kerana King ( bapanya ) tak nak kasi Edward kepada ahli sihir tu. So, lepas FairyGodMother bagitau Bella cerita sebenar, Bella cari Edward dan diorang berpacaran. The End.


Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?