Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Saturday, March 10, 2012

Holiday, Not To Rest

Hai.

Sekarang ni budak-budak sekolah cuti SEMINGGU termasuk aku! Untuk yang tak menduduki peperiksaan, tentulah gembira. Tiada tusyen, kelas tambahan. Tapi macam aku ni, seminggu cuti tak dapat rasa feel nak berehat. Setiap masa kalau boleh nak bersama dengan buku. Ye lah, aku tahun ni PMR. Kena la prepare dari sekarang. Kalau aku tiada kelas, dah lama aku pergi PD, mandi-mandi tak pun bakar meriam. Kasi semua rasa feel raya walaupun raya masih berbulan-bulan lamanya.

Jadual harian (cuti) aku agak padat. Sehari aku mungkin baca 4 subjek paling banyak. Kadang-kadang kalau dah pening, aku pergi tangkap belalang, panjat bukit belakang rumah, tengok TV, main game. Tak pun aku akan isi masa lapang dengan tidur. Paling best la bila dapat mimpi jadi ahli Talitabis, Otromen, dan macam-macam. Tapi rasanya semua orang tahu yang orang yang dah meningkat umurnya payah nak mimpi benda-benda kartun cenggini.

So, kalau dah boring menghadap buku, aku akan on Twitter, baca blog kawan dan mungkin gelak sorang-sorang kalau ayat diorang mengancam. Tapi 2-3 hari ni, nampaknya tengok cerita Twillight je la nampaknya.Trimas kat Mirmo yang kasi aku cerita tu tanpa apa-apa cukai faedah. Aku mungkin dah ketagih dengan cerita tu dengan aksi lawan-lawan diorang. Kalau aku bukak komputer, mesti aku dengar lagu A Thousand Years dendangan Christina Perri. Jiwang pulak aku bila dengar lagu tu. Mengusik jiwa lagu ni.

Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?