Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Sunday, April 15, 2012

It's Gone.

Hai.

13/4, Jumaat. Aishah cakap yang cikgu nak nota sejarah. Aku dengan bangganya kata, no hal. Semua dah siap, dah letak dalam fail lalu tergelak dengan senang hati. Sambil tu, sempat juga aku nyanyi lagu Sudirman yang agak popular satu masa dulu - Hip Hip Hooray dengan penuh perasaan. (betulkan tajuk lagu tu macam ni?)

Sampai kelas, aku bukak beg tengok fail. Then, OMG! Aku tertinggal fail!

-skip class scene.-

Sampai rumah, aku cari fail tu tapi tak jumpa. Rupa-rupanya baru aku tau yang fail yang SANGAT PENTING tu dah hilang. Apa yang penting? Hurmm, dalam fail tu ada nota Sejarah bab 3, modul Sejarah dengan PI dan kertas-kertas lain.

Sebelum aku tengok Super Spontan, aku memulakan OPS FAIL dan mencari di setiap ceruk rumah termasuk bawah sinki. Manalah tau kalau ada. Tapi, aku ni kalau bab mencari memang fail. So, peratus nak jumpa balik fail tu tipis la.

Habis satu rumah aku cari fail, aku putuskan untuk menghentikan OPS FAIL tepat pukul 12.30pagi, hari Sabtu. 

Nota? Terpaksa la aku tulis balik. Modul-modul? Terpaksa la aku beli balik kat cikgu dengan ustazah.

p/s; cikgu, saya mintak maaf sebab tak hantar nota Sejarah hari tu. saya dah nakal. T,T

Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?