Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Sunday, April 8, 2012

MTAQ

Sekolah aku jadi tuan rumah untuk MTAQ peringkat daerah. Aku dengar lebih kurang 1000 orang termasuk guru pengiring datang. MRSM Serting pun terlibat dengan tempat pertandingan untuk nasyid.

Dalam masa-masa macam ni, ARP main peranan la. Hampir semua ARP dapat datang. Aku datang jadi penunjuk arah. Tapi, aku agak senang hati sebab tiada sorang pun tanya aku. Menyedari yang aku bersenang-lenang, Ustaz Faiz ajak aku follow ustaz round satu sekolah, check loceng dengan jam. Sampai ke MRSM aku follow ustaz.

tu ustaz kat belakang, siap bersamping. 

Sampai satu tempat, aku dapat rehat. Baru aku ingat nak nyanyi sambil menari shuffle dengan kawan aku kat kantin, aku kena hantar pulak makanan untuk para juri. Round satu sekolah lagi. = ='

muka kecewa Hakim sebab tak sempat battle shuffle dengan aku. hehe

Tengah aku jalan-jalan, classmates perempuan aku complain meja sepah.  Macam orang buat party pun ada. Bak kata Zahir, every night is friday night. Haha Bukan setakat itu, habis benda-benda yang ditampal dicabut, dikoyak. Hai, ni dengki la ni. Kalau tak puas hati, tak payah buat macam ni. Bincang la elok-elok.

apa macam? lawa tak?

Habis pusing satu sekolah, aku ingat dah boleh shuffle. Tapi itu semua hanya angan-angan. Aku kena hantar lagi 3 kotak untuk 3 tempat yang berlainan. Nasib baik ada budak tolong. :D Sudah tu, aku pergi tinjau 'baby' jaga masa. Punyalah lama. Entah berapa kali aku naik, tak habis-habis jugak. Tapi aku sabar je la sambil shuffle kat luar tu. Dapat juga shuffle. Yes!


puying dengan korea. 

Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?