Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Sunday, April 8, 2012

Kereta Baru!

Hai.

Jumaat, ibu dapat panggilan mengatakan kereta baru dah boleh ambik petang tu. Kereta baru? Sorry tak bagi tau lagi. Ibu dengan ayah beli Volkswagen Passat. Kereta Kancil dijual kat Pak Di.

Dalam pukul 5 petang, aku satu keluarga gerak ke KL tapi aku tinggal kat rumah Mak Lang. Sempat juga la aku pergi ARP. Iqbal sorang je ikut ibu ayah. Dapat aku main dota 2 game malam tu. Hehe

Dalam pukul 11.30 malam, aku dapat naik kereta tu. Ibu lambat sampai sebab ayah terlepas simpang kat highway. Apa-apa pun, tahniah kat ibu ayah sebab dapat beli Volkswagen Passat!

masa kat dalam show room Volkswagen, Ampang

Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?