Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Thursday, January 10, 2013

Lelaki Pemalu?

Assalamualaikum and hi. :D


Okay, hari ni aku blogwalking kat blog kawan-kawan aku. Ada satu post ni menarik dan aku tertarik untuk baca lagi. Cewaah! Haha. Klik sini .

Lepas aku baca post tu, baru aku perasan yang aku ni dalam golongan lelaki pemalu. Okay, attention ladies! This boy is 'pemalu'! Haha. Ini tiada unsur promote, tapi apa yang aku nak katakan kat sini, ada sikit-sikit yang berkaitan dengan aku tapi bukan semua. Diulangi, bukan semua. Haha. Yang ada pun ayat mula dengan ayat akhir je. Ayat akhir tu yang tak boleh tahan, haha.


"Lelaki pemalu adalah lelaki yang kurang bercakap sebab lelaki yang banyak bercakap biasanya dapat mengawal rasa malu mereka apabila berdepan seorang gadis buat kali pertama"


"Lelaki yang pemalu adalah lelaki yang baik hati,
pada hari ini lelaki sebegini dah semakin kurang. Malu adalah sifat orang beriman."

Percaya atau tidak, terimalah. Aku seorang lelaki berumur 16 tahun yang pemalu. Haha

Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?