Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Sunday, January 27, 2013

Sambutan Maulidur Rasul. :)

Assalamualaikum and hai. :)

Aku ingat nak post pasal hari Khamis bersamaan 12 Rabiulawal tapi rasanya tak perlu kot. Rasanya semua dah tau kan? Okay, sekarang aku cerita pasal sambutan kat sekolah aku.

Pagi tu aku kena jadi leader untuk baca Yaasiin. Mula-mula nervous and alhamdulillah, everything fine. Dah tu, Pali ajak budak yang baca Yaasiin kat depan tadi follow budak yang leader selawat naik pentas ramai-ramai. Yang lain pun terus join padahal tak pernah berlatih pun dengan diorang tapi takpe, nak buat benda baik kan? :)

Lepas ceramah pasal Maulidur Rasul, students semua dapat makanan dengan air free. Masa nak pergi ambik tu, Cikgu Masri bagi tau yang Hakim balik minggu ni. Dah tu dia ajak buat kelas hari Ahad. Eshh, tak dapat la derr. Weekend is my day man! Haha. Lepas tu cikgu bagi tau tadi Mimi dengan Fara datang ambik sijil berhenti sekolah. @_@ What?! Kenapa la diorang tak cakap? Kalau tak aku lepak je kat depan pejabat tunggu korang, lepas ni tak tau lagi bila nak jumpa. T^T

And then, Majlis Perpisahan ex-principal, Pn Hjh Norlida dan Meraikan Tn Zakaria, our new principal. Bila pengetua berucap, rasa sedih pulak. Masa tu la rasa rindu masa belajar sama-sama dulu. Ouhh, I miss old days. Dalam ucapan pengetua, aku teringat cikgu ada cakap,

"Kalau saya masih bertugas di sini, saya mungkin akan usahakan untuk buatkan asrama di sekolah ni." 

Lebih kurang macam ni lah ayat cikgu. Kalau betul la ada asrama, takde budak nak apply sekolah lain. Cheewaahh! Haha.

p/s; Esok kalau rajin, aku buat lagi post. Kalau rajin la, homework aku pun menimbun lagi ni. Haha
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?