Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Saturday, January 12, 2013

Memory. :)

Assalamualaikum and hi stalkers. :)

Aku sign in blog, terus nampak blog kawan aku kat blog list. *Ahh, finally* Memang dah lama aku tunggu dia update blog sebab nak baca. Hehe. Tapi entry dia kali ni pasal,  urmm memory. :)  Klik sini

Dah baca? Hehe. Memang bila diingatkan balik, honestly aku rindu masa tu. Masa ada budak perempuan paling bising, ada yang main bola sepak pakai kertas kat belakang kelas, buat video propaganza, ada budak gengster dalam kelas. Oh my, aku rindu sangat.







Tapi takpe. I'll move on sebab kalau asyik teringat kenangan tak guna jugak sebab waktu kita muda ni la kita nak buat perangai, kita nak gila-gila, kita spend time together sebab nanti dah tua takde apa pulak nak dikenang. Haha.



Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?