Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Wednesday, December 26, 2012

Holiday~!

Hai.

Tajuk post ni nampaknya macam tak kena dengan situasi sekarang sebab minggu depan dah mula sekolah. Tapi takpe, sebab sekarang ni cuti lagi kan? Haha. Kali ni aku nak cerita sikit ke mana aku pergi sepanjang cuti hujung tahun ni,

1- Thistle Hotel, Port Dickson







Teman Iqbal mandi. Hehe


2 - Swiss Garden Hotel, Kuala Lumpur



 Kolam tu dalam tapi kecik je. Haha





3 - Cameron Highlands (Lupa pulak nama hotel tu.)

 Tea Plantation, Bharat


Kat sana, aku dengan adik aku yang lain pergi jog. Puas berlari-lari, tapi peluh keluar sikit je. Haha


4 - Swiss Garden Kuantan, Pahang. 
Yang ini best sikit sebab pergi dengan sepupu, walaupun tak ramai tapi seronok! Kat sana kitorang banyak habiskan masa sama-sama. Hehe, harap-harap tahun depan ramai yang nak join.



 Abang taiko, Zuhair






Pasal kat Kuantan ni ada sambungannya, nanti aku sambung kat post baru. Hehe

p/s; Post kali ni tak payah nak tulis banyak-banyak sebab orang kata satu gambar mempunyai seribu kata dan makna. Entah la, aku ikut je. Haha
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?