Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Sunday, December 23, 2012

Jamuan Akhir Tahun 3 KRK; Pt 2


Hai. (ini sambungan post sebelum ni, seperti yang dijanjikan)

Lepas dah snap gambar ramai-ramai, kitorang semua berjalan dari Pizza Hut sampai la ke Kiara. Actually, bukan semua yang berjalan. Budak perempuan naik kereta mak Ecah rasanya. Yang lelaki ni takde transport so kena la berjalan. Takpe la, tak jauh pun jarak dari tempat tu nak ke Kiara. Lagi pun, tempat pejalan kaki dah ada tepi tu. Memang la banyak habuk, asap kenderaan tapi boleh la usha awek dalam kereta atau naik motor. Haha.

Kitorang dah sampai, terus beli tiket untuk budak lelaki. Mula-mula tu, gaduh jugak la diorang. Ada yang nak tengok cerita Life Of Pi, ada yang tengok cerita tu, cerita ni. last-last, semua pakat nak tengok cerita menarik, Twilight; Breaking Dawn Part 2! Girls dah beli dulu, semua kirim kat Ecah, Mimi dengan Yun. Yang bestnya, beli tiket tu pun pakai duit kelas. Wahahaha! Punyalah banyak duit kelas, dari makan kat Pizza sampai la beli tiket wayang guna duit kelas je. Haha, seronok! Dah beli tiket, kitorang main game token kat sebelah panggung tu. Kitorang keluar la sikit duit, nak beli token. Hehe. Mula-mula ingat nak masuk KBox tapi tak jadi la, kat dalam tu penuh sesak.

Berbalik kepada game token tadi, aku ada satu cerita menarik. Haha. Masa masuk tempat game tu, aku tengok ramai jugak la orang melabur kat situ. Hari tu akak cashier tu memang masyuk, kejap-kejap ada je orang kasi duit nak beli token. Lepas tu, Hakim tertarik dengan satu permainan ni. Entah apa nama dia. Tapi cara nak main dia, kita kena hentak tempat tu kuat-kuat pakai satu alat tu.


Ha, ni la permainan yang menjadi mangsa tu. Dah jahanam dah pun. 

Dia ada ajak aku hentak sekali dengan dia, tapi aku tak nak. Aku kasi alasan, aku tak kuat. Haha, cikai punya alasan. So, dia main la dengan Zahir. Masa dia hentak sekali, dia dapt highscore; 915! Punyalah kuat! Haha, lepas tu turn Zahir pulak. Zahir pukul tak kuat sangat, tak sampai pun atas. Disebabkan Hakim dapat highscore tadi, dia dapat lagi satu turn bonus. Kali ni dia hentak lagi kuat! Dapat pecah lagi highscore; 930! Gila budak ni! Lepas tu, tempat nak pukul tu naik lagi. Aku pelik, apsal pulak ni?  Dah tu, akak cashier tu datang tengok permainan tu. Rupa-rupanya dah rosak sebab Hakim hentak kuat sangat. Haha. Last-last, aku tarik dia keluar dari tempat tu. Nanti tak memasal akak tu mintak ganti rugi, payah. Haha.

Lepas tu terus beli pop corn. Ingat nak masuk dulu tapi Fara dengan Wan mintak tunggu. Lagipun, Hakim dengan adik aku pergi tandas mas t. Yang lain dah masuk dulu, so, kitorang ni kira yang last la. Bila masuk kat hall 2, tengok cerita lain pulak. Aku tanya abang tu, dia cakap betul la hall 2. Haha, malu malu. Kitorang terus masuk cari tempat duduk dalam gelap tu. Bila aku dah duduk je, terus cerita tu start. Haha.


Cerita ni memang gempak la. Haha, nanti kalau aku rajin, aku buat post pasal cerita ni. 

*After one hour 45 minutes*
Cerita dah habis, keluar terus cari tandas. Haha, sejuk gila weh dalam tu. Mula-mula tak la sejuk sangat, bila dah lama-lama tu menggigil aku. Haha. Bila dah keluar dari situ, aku pergi balik tempat game token tu sebab nak habiskan token. Bila aku masuk dengan budak lelaki, ada sorang akak tu perhati je Hakim main. Haha, dia takut lagi kalau ada permainan rosak kat situ. Aku rasa, Hakim memang dah tak boleh masuk situ. Nanti ada orang asyik ikut je dia. Haha.

Then, aku perasan semua balik macam tu je. Why? Because true friends never say goodbye. :)

p/s; Lain kali kalau balik, bagi tau. Takde la orang risau nanti. -____________________-"
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?