Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Sunday, December 23, 2012

Jamuan Akhir Tahun 3 KRK


Hai. (ini lagi satu post lambat, maaf)

1 December 2012
Seperti yang telah dipersetujui semua classmates aku, 1 December menjadi tarikh untuk kitorang buat jamuan akhir tahun. Masa last day sekolah hari tu tak sempat sebab ada macam-macam hal, lagipun masa tu kitorang tak prepare apa-apa. So, nak tak nak kena jugak buat jamuan akhir tahun ni walaupun dah lambat. Kalau tak buat nanti duit yang kitorang kumpul 50sen sehari tu macam mana? Takkan nak burn macam tu je. Nanti tak memasal classmates lelaki aku riot. Haha

Jadi sebelum pukul 2pm, classmates aku pun datang kat venue jamuan, Pizza Hut! Masa tu memang tak sabar dah nak makan pizza. Ada kawan aku sanggup makan roti cicah milo je pagi tu semata-mata nak biar perut kosong sebab nak makan banyak-banyak pizza. Haha, punyalah semangat.


Aku tau la apa yang diorang tengok masa ni, awek rasanya. Haha


Menu kitorang petang tu, kecuali pizza yang kat atas tu. 

Kitorang ada jugak jemput semua cikgu yang mengajar kitorang tapi yang dapat datang ayah aku, Cikgu Suhaimi dengan Cikgu Sadini je. Ok lah tu, janji ada yang datang. Kitorang order 4 keping. Eh? 5 keping. Eh, dah lupa la. Haha. (sebenarnya yang order pizza tu Ecah, Mimi dengan Yun je, hehe) Bila semua dah duduk, waiter tu pun mula menghidang. Firstly, dia letak air (sedap air tu tapi aku tak tau tu air apa, hehe), sotong goreng tepung, roti bawang putih dan sup cendawan. And lastly, the pizza! Nyum nyum! Pizza mesti la sampai last, kalau pizza sampai awal memang yang lain tu tak usik la. Haha. Bila semua dah ada depan meja, Zahir terus baca doa makan dan ngap! Haha




Bila dah habis semua, alhamdulillah kenyang perut. Hehe. Aku rasa puas hati la sebab duit 50sen kitorang kumpul setiap hari tu mampu tampung kitorang makan kat pizza. Aku tak tau jumlah duit kelas tu ada berapa, mungkin RM1000+? Haha. Aku tak tau pun, aku agak je. Bila dah bayar, kitorang ada la snap gambar sikit. Hehe


Smile~! Haa, gambar ni aku buat besar-besar. Senang nak tengok muka. Hehe
From left; Zahir, (duduk, atas) Hakim, adik aku, aku, Khairul, Qimie, Habil, Shaiqal
(duduk, bawah) Cikgu Suhaimi, Ecah, Yun, Wan, Fara, Mimi, Teha, Cikgu Sadini, anak cikgu

Walaupun ada beberapa orang tak datang (Hider, Syakir, Syafiq, Amirul, Magfirah, Wana, Murni, Susha, Sarihah, Syahleen), but we had a great time together! And maybe after 10 years, we will have our reunion on the same date. :) Tak sabar nak tunggu, mungkin masa tu ada yang dah berkahwin, ada yang dah ada anak, ada yang masih bujang, ish tak sabar la! Haha.

And then, movie time! Cerita Twilight; Breaking Dawn Part 2! *nanti aku sambung kat post lain*

p/s; Ouh, I wish I can control the time, and we can all gather and spend our time together. Honestly, I miss them.
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?