Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Friday, February 24, 2012

Happy Birthday To Me!

Hai.

Ahad malam Isnin dalam pukul 12.30 gitu, aku wish kat diri aku sendiri hepi besday. Macam-macam aku cakap kat aku. Kiranya, aku cakap sorang-sorang la ni.

Esoknya lepas perhimpunan, aku dapat wish bertubi-tubi dari pelbagai arah. Tak sangka yang budak kelas sebelah boleh tahu birthday aku. Apa-apa pun, trimas!

Sekarang empunya badan dah berumur 15 tahun. Rasa-rasa, tak pernah aku dapat hadiah hari jadi ni. Kalau ada pun mungkin aku dah lupa. Trimas la kat Mirmo dengan Aisyah! Walaupun umur dah meningkat, masih tidak ku lupa rancangan feveret aku satu masa dulu, Teletabis.


hepi besday azhan! semoga panjang umur dan tercapai apa yang dihajat!

p/s; Happy Birthday Iqbal!


Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?