Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Sunday, February 26, 2012

Sakit Pinggang, Aku Dah Tua.

Hai.

Petang tadi, aku main badminton dengan Iqbal kat halaman rumah. Dengan membalas pukulan Iqbal dengan pelbagai aksi yang mencuit hati, entah macam mana pinggang sakit. Ini bukan sakit biasa, rasa nak bongkok pun sakit.Ini jelas menunjukkan aku dah semakin tua seiring dengan bulu roma yang sudah membentuk misai dan sedikit janggut di dagu.  = ='

Dengan menyapu minyak panas cap unta yang aku beli kat Pulau Pangkor dulu, aku pun terus main balik. Biasalah bila dah sakit cenggini, kalah tu dah komfem. Tapi disebabkan ego, tak nak kalah dengan budak kecik aku pun terus main. Akhirnya, seperti yang dijangka aku kalah dengan Iqbal dalam set 1, 23-25.

Disebabkan tadi angin tak berenti tiup meniup, maka diputuskan set 2 akan bersambung esok. Hehe
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?