Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Saturday, February 18, 2012

Program Aku Janji KRK

Jumaat, pelajar kelas KRK ada Program Aku Janji. Pukul 3 petang, semua sampai dalam Bilik Utiliti dengan penjaga masing-masing. Dalam semua yang datang, aku sorang je yang pakai baju melayu. Mula-mula, segan pulak rasanya pakai baju yang lain dari orang ni, tapi bila dah tengok cermin terasa pulak macam M. Daud Kilau. Hilang rasa segan. Ceh!

Aku kena isi satu surat, untuk keputusan target PMR. Ayah pulak suruh letak semua 100%. Walaupun macam mustahil, tapi secara tak langsung benda ni dah jadi pembakar semangat untuk capai 8A. C'mon PMR! Lepas baca ikrar Aku Janji, kitorang pergi kantin, makan apa yang ada. Air sirap kantin tu memang menggoda sampai aku terlupa yang aku sakit tekak.

p/s; minggu depan dah mula kelas malam. yeah!
Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?