Hai. Firstly, selamat datang ke blog yang tak seberapa ni haha. Jangan lupa follow ea? :D

Friday, June 22, 2012

Haaai

Hai. Mungkin sekarang ni ramai tengah tengok Tooth Fairy, tapi aku tak nak tengok. Dah muak pulak aku tengok cerita tu berulang-ulang. Lagipun, The Rock tak comel la pakai kepak tipu tu. Kalau dia pakai baju fit tu, okay. Haha

Sebenarnya banyak benda nak cerita. Berita baik dulu.
Satu. Kerja kursus Sejarah aku dah hantar kat cikgu walaupun lambat sehari. Mula-mula ingat nak tukar sikit folio tu tapi aku kekalkan rupa bentuk fizikal asal supaya sama konsep dengan Hakim; blank.
Dua. Ayat hafazan aku dah berjaya habis. Yaay!

Berita buruk,
Satu. Kerja kursus Geografi kena hantar jugak. Hari key-in markah sama dengan hari key-in markah kerja kursus Sejarah. But, aku belum habis buat lagi.
Dua. Walaupun hafazan dah habis, tilawah ada lagi.
Tiga. Minggu depan ada pra-trial PMR untuk kelas aku saja
Empat. Khamis minggu depan, aku akan dihadapkan depan cikgu dan kasi reason apa sebab markah-markah.
Lima. Minggu ni antara minggu yang tak best. *sigh*

Nampakkan? Banyak yang buruk daripada baik. Ahh, layan lagu Ramli Sarip lagi best.


Suke? Meh Like sini :)

No comments:

Post a Comment

komen ?